Verkochte Mack Trucks |
![]() |
Mack RW 613
Deze Mack is voorzien van een 350 pk. Mack 6 cylinder motor en een Mack TR2090 versnellingsbak met 9 versnellingen.
Eigenaar: Leon Hendriks |
![]() |
Mack MH 612
Deze Mack is voorzien van een 500 pk Mack V8 motor en een Mack TRTXL1070B versnellingsbak met 12 versnellingen.
De truck is gebouwd in 1989. Het bijzondere aan deze truck is, dat hij op de bedrijfswagensalon in Brussel in 1989 heeft gestaan. Nu is de truck geïmporteerd vanuit België.
|
![]() |
Mack N 68
Deze Mack is geïmporteerd vanuit de Verenigde Staten en voorzien van een bijzondere Mack Benzine motor. De motor levert 185pk via 5 versnellingen. Het bouwjaar is 1961. De elektrische installatie is 12V en de laadbak heeft een lengte van 4 meter 80.
Eigenaar: Van Hezik, Maarssen |
|
Mack G 75
Deze unieke truck is geïmporteerd uit Amerika en aangepast op de volgende punten: - Ingekorte wielbasis - Luchtgeveerd tandemstel - 24V elektrische installatie - Remmen op vooras - Stuurbekrachtiging toegevoegd - Gasbijmenginstallatie (voor diesel) - Airco - Tubeless velgen - Interieur volledig vernieuwd
Eigenaar: Van Hezik, Maarssen |
|
Mack MH 613
Deze Mack van het bouwjaar 1989 heeft een treingewicht van 50 ton. De motor is een 500 pk. V8 met een 12-gangen versnellingsbak. De truck is verder voorzien van bladvering.
Eigenaar: Van Den Borne te Reuzel |
![]() |
Mack B 61 SX
Deze tot origineel gerestaureerde kipper wordt ingezet voor promotie doeleinden.
De motor heeft 190 pk en is van Thermodyne type.
Eigenaar: Wim Jager te Midwolde |
![]() |
Mack CXN 613
De eerste in zijn soort in Europa, geleverd in Belgie. Speciaal naar de wens van de klant op maat gemaakt in de Mack fabriek Verdere aanpassing zoals gewoonlijk uitgevoerd in onze werkplaats.
Met de 460 pk elektronische Mack motor (E7-460ASET) met uitlaatgas regeneratie volgens de geldende Amerikaanse milieunormen. De versnellingsbak is een Fuller 15-gangen. De achterassen zijn van Eaton en voorzien van luchtvering.
Eigenaar: Ingels Transport, Maldegem in Belgie |
![]() |
Mack CH 613
Speciaal uit Amerika geimporteerd met een roll-back systeem voor het laden en lossen van autowrakken.
Met een 427 pk elektronische Mack motor (E7-427) en een 9 gangen Mack T2090 versnellingsbak. De achterassen, voorzien van luchtvering, zijn ook van Mack en hebben een ratio van 4.17.
Eigenaar: Amerikaanse auto recycling Bernie vd Berg, Axel |
![]() |
Mack R 700
Met een 425 pk Catarpillar uitgerust en voorzien van een 13-gangen Fuller versnellingsbak.
Eigenaar: Van Hout beheer in Boxtel |
![]() |
Mack MH 613
Gefotografeerd bij de intocht van de Mackdag in 2010 te Utrecht.
De truck is in 2007 totaal gerestaureerd en voorzien van een 55ton/meter auto laad kraan. Hij wordt gebruikt bij Reco voor het vervoer van bouwmaterialen, stijgers en bouwliften.
De motor is een Mack E9-500. De versnellingsbak is een Mack T 2090 met 9 versnellingen vooruit.
Eigenaar: Reco, Koudekerk a/d Rijn |
![]() |
Mack CX 613
Bietencampagne aan het einde van 2005 in Belgie.
Met de 460 pk elektronische Mack motor (E7-460) doet hij niet onder voor Europeesche modellen. De versnellingsbak is een Fuller 15-gangen. De achterassen zijn van Eaton en voorzien van luchtvering.
Eigenaar: Ingels Transport, Maldegem in Belgie |
|
Mack B 73S
Geïmporteerd vanuit de U.S.A.
De 6-cylinder Cummins motor levert 290 pk. De truck is voorzien van een 15-gangen Mackversnellingsbak en is gebouwd in 1965.
Eigenaar: Cees van Heezik, Utrecht
Bijzonderheden: De motor is voorzien van een gas-installatie die gas bijmengt als vermogen gevraagd wordt. |
![]() |
Mack RW 612
Deze Mack heeft gereden voor een zeer bekend koeriersbedrijf en is nu wederom van een koeriersdienst.
Motor 350 pk Mack (E6-350) De truck is voorzien van een originele Mack (E6-350) 350 pk 6 cylinder motor en een Mack TRTXL1070 versnellingsbak met 12 versnellingen. De truck is gebouwd in 1992.
Eigenaar: Skynet, Amsterdam |
![]() |
Mack RW 613
De Truck is uit Belgie gehaald en wordt momenteel opgeknapt en gemodificeerd voor gebruik op de Nederlandse wegen.
De V8 motor levert 400 pk en de versnellingsbak telt 10 versnellingen. Het tandem-stel is luchtgeveerd.
Eigenaar: Henri Hardenberg, Stadskanaal. |
|
Mack RB 688S
Maximaal treingewicht met zwaar-transport-verklaring tot 123 ton. Deze Mack is voorzien van een 6 cylinder motor met een totale inhoud van 12 liter, wat 320 kW vermogen oplevert. De totale aandrijflijn is van Mack-fabrikaat.
Deze truck
wordt vooral ingezet in combinatie met een dieplader. |
|
Mack Superliner RW713
Maximaal treingewicht met zwaar- transportverklaring tot 123 ton. De motor is leverbaar in een 6- of 8- cylinder uitvoering met een vermog-en van 261 kW tot 380 kW. De totale aandrijflijn is van Mack-fabrikaat, maar is ook leverbaar met een Fuller-versnellingsbak.
Deze truck is inzetbaar als werk- of showtruck.
Eigenaar: Jan Hoek, Maarssen (Lageweide Transport) |
|
Mack Ultraliner MH613
Maximaal treingewicht met zwaar-transportverklaring tot 123 ton.
De motor is een 8-cylinder uitvoering met 500 pk. De totale aandrijflijn is van Mack-fabrikaat. |
Nog meer afgeleverde Mack trucks
|
|
De twee afgeleverde Vision Foto: Gerlof Buurman |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
|
|
![]() |
Foto links en hier rechtsonder gemaakt door: Niels Jansen |
![]() |
![]() |
![]() |
|